vrijdag 16 februari 2018

Donderdag 15 februari, altijd naar je caddie luisteren

Een golfdag vandaag. Na op ons gemak te hebben ontbeten en de krant te hebben gelezen, zoeken we onze spullen bij elkaar en rijden naar Stellenbosch golf. Max 27 graden vandaag, lekkere bries, dus perfect golfweer.

We zijn hier 2 jaar geleden ook geweest en ik vind dit een leuke baan om te spelen, net moeilijk genoeg voor mijn niveau. Erg jammer dat de baan momenteel zo onder de droogte te lijden heeft.

De eerste 9 holes speel ik ronduit waardeloos, alle ballen gaan stevig naar rechts, gevolg van mijn luie handjes zoals een buurvrouw dat zo mooi heeft verwoord. Maar bij de start van de tweede helft besluit ik naar mijn caddie (manlief) te luisteren en zet mijn clubs iets verder dicht. Met resultaat, de ballen (mits ik ze goed raak natuurlijk) gaan keurig rechtdoor. Als het niet lukt op de juiste manier, moeten we de juiste manier maar een handje helpen. Conclusie: altijd naar je caddie luisteren! 😄😄

We sluiten de dag af met een koud pilsje voor de mannen en een frisse witte wijn voor de dames en eten op de golfclub.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten