zaterdag 21 juli 2018

Dag 6, we moeten nog iets eten!

Ik heb deze avond een tafel gereserveerd bij The White Spoon. Uiteraard na de nodige research op het internet. Geen chique dinges maar wel - als ik de recensies moet geloven tenminste - een goede keuken.

Iets na de klok van 7 verlaten we het hotel. Grote goedheid, wat is dat buiten? Regen? Huh? Bijna vergeten hoe dat er uit ziet 😁 We vragen aan de receptie een paraplu te leen, maar ze zijn allemaal al vergeven. Blijkbaar had niemand op regen gerekend. Dan moet manlief maar snel een plu uit de auto halen. Gezellig gearmd gaan we onderweg. Het restaurant ziet er precies uit zoals ik op het internet heb gezien en het is er warm. Geen airco!

We besluiten voor het tasting menu te gaan met aangepaste wijnen, 4 gangen en koffie, eventueel uit te breiden met kaas, wat we overigens niet doen. Het eten wordt prachtig gepresenteerd en het smaakt uitstekend, hier wordt leuk gekookt. Jammer dat het wijnarrangement in formaat portglaasjes wordt geschonken, terwijl het restaurant prachtige wijnglazen heeft getuige de tafels van de buren. Ach, we doen het er maar mee.

Trouwens, jullie weten al dat ik graag foto's maak van geinige kleine dingetjes die me opvallen. Hier zijn de muurlampjes gemaakt van roodkoper leidingwerk. Maar ook de toiletrolhouders en kranen in de toiletten. Leuk toch?

Al met al een geslaagde avond en de terugweg verloopt gelukkig in drogere omstandigheden. Weer enigszins afgekoeld bereiken het prachtig verlichte hotel. Tot morgen!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten