zaterdag 28 juli 2018

Dag 12, culinaire afsluiting in Bath

O, o, mijn arme voeten, 2 prachtige blaren precies onder de bal van elke voet. Na een weldadige douche en het doorprikken van de blaren gaat het al een stuk beter, maar ik zal morgen waarschijnlijk wel last hebben van mijn kuiten 😆

Vanavond heb ik gereserveerd in het Gainsborough Hotel. Een mooi strak ingericht restaurant en we worden zeer professioneel ontvangen. We besluiten nog eenmaal gek te doen en kiezen het tasting menu. Ik heb al de nodige foto's gezien op het internet en weet dat de porties niet groot zijn, dus we durven het aan. Met bijpassende wijnen ná ons ervan te hebben verzekerd dat men hier de wijn in volwaardige wijnglazen schenkt. Uiteraard!

Een goede keuze blijkt, want het eten is heerlijk en ook nog een lust voor het oog. Perfecte bijpassende wijnen, een perfecte afsluiting van een perfect verblijf in Bath.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten