zondag 12 november 2017

Terug van weg geweest

Ja, ik weet het, ik heb het blog schandalig verwaarloosd. Maar .... ik probeer het opnieuw.
Het vreet best tijd, tijdens een fijne en soms ook drukke, vakantie en daar heb ik niet altijd zin in. Dus tijd voor een nieuw plan van aanpak. Kortere posts en foto’s niet meer tussen de tekst maar centraal bij elkaar. Ik denk dat me dat veel tijd gaat schelen.
Eens kijken, New York was m’n laatste verhaal. Ondertussen hebben we nog een paar keer een cruise gemaakt, o.a. naar St. Petersburg, zijn we naar Zuid-Afrika geweest, naar Italië en uiteraard naar ons vakantiehuisje in Friesland.

Onze laatste cruise in maart is compleet in het water gevallen door de hernia waar manlief op dag 2 mee te kampen kreeg, dus na maanden aanmodderen, de operatie in augustus en de herstelperiode, waren we van mening dat we wel weer een vakantie hebben verdiend en dus vliegen we donderdag 15 november naar Miami om een paar dagen later aan boord te stappen van de Koningsdam van Holland America Line.

Dus ... blijf meelezen, dan blijf ik (weer) schrijven 😃


Geen opmerkingen:

Een reactie posten