maandag 27 november 2017

Dag 8, Amber Cove, Puerto Plata, Domenicaanse Republiek

Een voor ons nieuwe aanlegplek. Afgaande op foto’s op het internet had ik hier geen hoge verwachtingen van en ik kreeg gelijk. Een verzorgd aangelegde cruisehaven, maar helaas in de verste verte geen blauw water of wit strand te bekennen. Voeg daarbij het feit dat de gevoelstemperatuur vandaag 35 graden zal halen en de conclusie is snel getrokken. We blijven aan boord vandaag πŸ˜ƒ Het is vakantie, alles mag niets moet. Ik hou het welgeteld een half uur vol op dek 11, sundeck. Niet te doen en dan is het nog maar 09.30 uur. Ik wandel nog wel even de pier af om wat winkeltjes te bekijken en foto’s te maken, maar manlief is de verstandige van ons twee vandaag en die blijft wijselijk in de koelte. Ik sluit me al snel weer bij hem aan πŸ˜‹
Vanavond een speciaal De Librije diner in de Pinnacle Grill, gebaseerd op het bekende Nederlandse 3 sterren restaurant. Top!
Bijpassende wijnen, dus altijd iets te veel. Gelukkig worden we vannacht in de gaten gehouden door een iets loensende schildpad πŸ˜†πŸ˜†






Geen opmerkingen:

Een reactie posten