zaterdag 18 november 2017

Een dag relaxen

Weinig meer gedaan vandaag dan relaxen. We hebben goed geslapen, niet teveel last van het tijdsverschil. Tijd voor ontbijt. Als we onze borden leeg hebben komt er wel een heel speciale bordenwasser aan tafel op zoek naar restjes.
Na het ontbijt zoekt manlief een goede stoel om op het gemak de digitale krant te lezen en ik loop gewapend met mijn e-reader naar het strand. We zien elkaar weer voor de lunch. Manlief is van mening dat ie nog meer relax-time nodig heeft 😄 en ik besluit de zogenaamde boardwalk te verkennen. Ik loop tot Oceandrive, een afstand van 2,6 km. Ook weer terug natuurlijk en ik loop ons hotel nog een stuk voorbij in de andere richting. Maar dan vind ik het ook welletjes geweest en met een mooie 6 km op de teller ga ik terug naar het hotel. Tijd voor ons favoriete tijdverdrijf tijdens de vakantie, puzzel oplossen, boek lezen. Ook vanavond doen we niet moeilijk en eten in het hotel.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten