zondag 26 november 2017

Dag 7, zeedag

Een heerlijke rustige dag vandaag, onderweg naar de volgende aanlegplaats. We starten de dag met ontbijt in het grote restaurant. Plezierig zitten, vriendelijke bediening, goed eten! Ik neem voor de tweede keer deze cruise eggs benedict. Voor mij een behoorlijk uitgebreid ontbijt, maar ik eet dit ook alleen aan boord van een cruiseschip. Deze versie is werkelijk heerlijk!
We hebben geluk, de zon staat aan de andere kant van het schip en dus kunnen we de hele dag van ons balkon genieten. We zien de hele dag enkel blauwe zee en wat vogels, in de verste verte geen schip te bekennen. Manlief heeft de zaterdagkrant te lezen, een hele klus. Ik ben bezig aan een boekenreeks van 18 delen en ben aanbelandt bij deel 12.
Ons motto deze vakantie lijkt me duidelijk: relaxen, relaxen, relaxen ๐Ÿ˜ƒ
Voor de eerste keer deze cruise diner in het grote restaurant. Druk, lawaaierig en niet echt ons ding. Het eten is gelukkig voortreffelijk.
Aansluitend naar een Abba-show, altijd gezellig die bekende liedjes. Nog een uurtje in een bar en dan houden we het weer voor gezien. Druk in de hut met een olifant als gezelschap ๐Ÿ˜‚






Geen opmerkingen:

Een reactie posten